Модель методичної роботи Слобожанської гімназії №2

/Files/images/metodichna/робота педколективу.png

Науково-методичні проблеми, над якими працюють учителі гімназії у
2018/2019 н.р.

Учителі початкових класів
  • Пономар Тетяна Вікторівна – Формування пізнавальної активності учнів на уроках.
  • Чайкіна Алла Анатоліївна – Інтегоровані уроки як одна з нетрадиціних форм організації навчанння молодших школярів.
  • Корочанська Тетяна Іванівна – Дидактична гра як засіб навчання і виховання учнів початкових класів.
  • Орлова Вікторія Володимирівна – Впровадження інтерактивних методів на уроках в початковій школі як шлях удосконалення навчально – виховного процесу.
  • Сімон Олена Леонтіївна – Формування читацьких навичок у молодших школярів.
  • Кузьміна Алла Миколаївна – Особистісно зорієнтований підхід до учнів під час організації навчально - виховного процесу.
  • Пащенко Галина Ювеналіївна – Створення атмосфери взаємоповаги та співробітництва під час робот з учнями молодшого віку.
  • Бармачова Людмила Юріївна - Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках української мови та читання.
  • Лисак Лідія Іванівна - Формування в молодших школярів уміння вчитися в умовах психолого-педагогічного комфорту.
  • Попова Олена Михайлівна – Розвиток пізнавальних та інтелектуальних здібностей молодших школярів.
  • Москаленко Віта Анатоліївна – Активізація пізнавального інтересу молодших школярів шляхом впровадження ігрових технологій в навчально – виховний процесс.
  • Семененко Людмила Іванівна – Впровадження нестандартних форм робот з молодшими школярами.
Учителі філологічних дисциплін
  • Ігнатова Валентина Василівна – Реалізація культурологічного підходу до вивчення зарубіжної літератури.
  • Кленьк Тетяна Василівна - Формування цілісного світогляду на уроках зарубіжної літератури та російської мови.
  • Полякова Людмила Вікторівна – Сучасні методи організації навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроках мови і літератури.
  • Абдуллаєва Алла Анатоліївна – Розвиток творчого потенціалу та загальнокультурних компетентностей учнів на уроках літератури.
  • Ворохобіна Валентина Миколаївна – Формування комунікативно – мовленнєвих умінь і навичок учнів засобами ІКТ.
  • Мальцева Ірина Вадимівна – Використання сучасних інтерактивних технологій навчання як забезпечення високого рівня навченості учнів української мови.
  • Журавель Олеся Володимирівна - Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів.
  • Дудка Оксана Сергіївна – Самостійна робота учнів на уроках української мови.
  • Гутаріна Людмила Володимирівна – Реалізація комунікативного підходу в процесі викладання англійської мови.
  • Щерба Олена Анатоліївна – Використання інтерактивних методів в процесі формування умінь і навичок іншомовного спілкування.
  • Глижко Юлія Вікторівна - Використання засобів гри на уроках англійської мови в початковій школі
Учителі фізико – математичних дисциплін
  • Фомченкова Олена Миколаївна – Розвиток творчих і розумових здібностей учнів як система формування особистості учня.
  • Запотєєва Тетяна Григорівна – Формування самоосвітніх компетентностей учнів шляхом впровадження освітніх технологій.
  • Мілько Валентина Іванівна – Поєднання колективної та індивідуальної форм діяльності учнів на уроках математики.
  • Кривуля Юлія Вікторівна – Активізація творчої діяльності учнів на уроках математики.
  • Вовк Юрій Миколайович – Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  • Андрющенко Світлана Юріївна – Розвиток пізнавальної самостійності та творчих здібностей учнів на уроках фізики.
  • Мухортова Поліна Анатоліївна – Застосування ІКТ на уроках фізики.
  • Старікова Олена Дмитрівна – Шляхи підвищення ефективності уроку інформатики.
  • Слонь Марина Сергіївна – Впровадження проектної діяльності на уроках інформатики.
  • Скрипка Світлана Олександрівна – Розвиток пізнавальної самостійності учнів, залучення їх до творчої роботи.
Практичний психолог і соціальний педагог
  • Копилова Олена Валеріївна- Психолого-педагогічний супровід розвитку особистісного творчого потенціалу учня шляхом формування творчої особистості вчителя.
  • Волобуєва Тетяна Миколаївна – Профілактика виникнення соціально – негативних явищ в учнівському середовищі.
Учителі природничих та історичних дисциплін
  • Мороз Світлана Володимирівна – Використання методу проектів на уроках географії.
  • Буравкова Ольга Володимирівна - Застосування сучасних освітніх технологій в процесі викладання біології.
  • Волобуєва Тетяна Миколаївна – Застосування ІКТ на уроках біології.
  • Пінчук Ольга Миколаївна – Розвиток предметних компетентностей на уроках хімії в умовах особистісно зорієнтованого навчання.
  • Співак Марина Леонідівна- Активізація навчально – пізнавальної діяльності учнів через впровадження інтерактивних технологій на уроках історії та правознавства.
  • Влащенко Наталія Володимирівна – Розвиток критичного мислення на уроках історії.
Учителі предметів художньо – естетичного і спортивного напрямків
  • Кононенко Людмила Вікторівна – Формування здоров'язберігаючої компетентності учнів на уроках фізичної культури.
  • Зубенко Наталія Вікторівна – Навчальна гра як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках фізичної культури.
  • Михалко Ігор Володимирович – Особистісно зорієнтований підхід на уроках фізичної культури.
  • Кущ Ольга вікторівна – Формування вокально – хорових навичок в учнів.
  • Шпякіна Олена Олексіївна – Підвищення рівня самостійності і творчрсті на уроках трудового навчання.
Кiлькiсть переглядiв: 636

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.