Модель методичної роботи Слобожанського ліцею №2
Науково-методичні проблеми, над якими працюють учителі ліцею у 2022/2023 н.р.
Учителі початкових класів
- Пономар Тетяна Вікторівна – Формування пізнавальної активності учнів на уроках та їх компетентностей в умовах НУШ.
- Чайкіна Алла Анатоліївна – Навчально-творча діяльність та розвиток логічного мислення молодших школярів в умовах НУШ.
- Корочанська Тетяна Іванівна – Нейробіка - невід'ємний складник когнітивного розвитку молодших школярів.
- Орлова Вікторія Володимирівна – Розвиток компетентної особистості в умовах НУШ шляхом поєднання традиційних та інноваційних технологій.
- Сімон Олена Леонтіївна – Креативний підхід у роботі над художніми творами на уроках українського читання.
- Кузьміна Алла Миколаївна – Ігрові технології як засіб формування мотивації учнів в умовах НУШ.
- Пащенко Галина Ювеналіївна – Створення атмосфери взаємоповаги та співробітництва.
- Бармачова Людмила Юріївна - Використання інноваційних технологій на уроках в початкових класах НУШ.
- Лисак Лідія Іванівна - Гуманно-особистісний підхід до навчання та виховання учнів.
- Попова Олена Михайлівна – Розвиток пізнавальних та інтелектуальних здібностей молодших школярів.
- Москаленко Віта Анатоліївна – Ігрові технології як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів відповідно до вимог НУШ.
- Семененко Людмила Іванівна – Формування ключових компетентностей у молодших школярів.
- Онищенко Юлія Борисівна - рухлива активність як засіб для розвитку успішного школяра.
Учителі філологічних дисциплін
- Кленьк Тетяна Василівна - Формування цілісного світогляду здобувачів освіти на уроках мови та літератури в умовах упровадження НУШ.
- Полякова Людмила Вікторівна – Сучасні методи організації навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроках мови і літератури.
- Абдуллаєва Алла Анатоліївна – Розвиток творчого потенціалу та загальнокультурних компетентностей учнів на уроках літератури.
- Ворохобіна Валентина Миколаївна – Формування комунікативно – мовленнєвих умінь і навичок учнів засобами ІКТ.
- Колісник Євгенія Олексіївна - Формування ключових компетентностей школярів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних форм і методів навчання.
- Мальцева Ірина Вадимівна – Використання сучасних інтерактивних технологій навчання як забезпечення високого рівня навченості учнів української мови.
- Журавель Олеся Володимирівна - Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів.
- Глижко Юлія Вікторівна - Застосування інноваційних прийомів при закріпленні лексичних одиниць на уроках англійської мови.
- Комишан Альона Олегівна - Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови та зарубіжної літератури шляхом використання інноваційних технологій.
- Данилюк Віта Олександрівна - Формування комунікативної та соціокультурної компетентностей учнів на уроках англійської мови через впровадження медіазасобів.
- Оклей Єлизавета Сергіївна - Методика викладання англійської мови в початкових класах.
Учителі фізико – математичних дисциплін
- Фомченкова Олена Миколаївна – Розвиток творчих і розумових здібностей учнів як система формування особистості учня.
- Лисенко Вікторія Володимирівна - Удосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів на уроках математики в умовах упровадження Концепції НУШ в основній школі.
- Ступка Олена Михайлівна - Формуваня позитивної мотивації на уроках математики засобами інноваційних форм і методів навчання.
- Труш Єва Романівна - Методика навчання математики за концепцією НУШ.
- Вовк Юрій Миколайович – Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
- Андрющенко Світлана Юріївна – Діяльнісний підхід в реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти.
- Мухортова Поліна Анатоліївна – Застосування ІКТ на уроках фізики.
- Старікова Олена Дмитрівна – Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів у процесі вивчення інформатики.
- Слонь Марина Сергіївна – Впровадження проєктної діяльності на уроках інформатики.
- Скрипка Світлана Олександрівна – Розвиток пізнавальної самостійності учнів, залучення їх до творчої роботи шляхом використання інноваційних технологій.
Практичний психолог і соціальний педагог
- Копилова Олена Валеріївна- Психолого-педагогічний супровід розвитку особистісного творчого потенціалу учня.
- Волобуєва Тетяна Миколаївна – Профілактика виникнення соціально – негативних явищ в учнівському середовищі.
Учителі природничих та історичних дисциплін
- Мороз Світлана Володимирівна – Розвиток творчої та соціальної компетентностей на уроках географії.
- Степаненко Ірина Петрівна - Розвиток інформаційно-цифрової та соціальної компетентностей на уроках географії.
- Буравкова Ольга Володимирівна - Реалізація діяльнісного підходу для розвитку критичного мислення на уроках біології.
- Волобуєва Тетяна Миколаївна – Застосування ІКТ на уроках біології.
- Пінчук Ольга Миколаївна – Розвиток предметних і ключових компетентностей на уроках хімії засобами інтерактивних технологій.
- Співак Марина Леонідівна- Активізація навчально – пізнавальної діяльності учнів через впровадження інтерактивних технологій на уроках історії та правознавства.
- Куліш Юлія Андріївна - Розвиток критичного мислення з використанням ІКТ на уроках історії.
Учителі предметів художньо – естетичного і спортивного напрямків
- Кононенко Людмила Вікторівна –Диференційований підхід до учнів з урахуванням їхнього здоров'я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі.
- Зубенко Наталія Вікторівна – Навчальна гра як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках фізичної культури.
- Михалко Ігор Володимирович – Особистісно зорієнтований підхід на уроках фізичної культури.
- Кущ Ольга Вікторівна – Виховання художньо-естетичної культури на уроках мистецтва через впровадження інтерактивних методів навчання.
- Шпякіна Олена Олексіївна – Підвищення рівня самостійності і творчрсті на уроках трудового навчання.
Коментарi